367.75

A Thermomix™ TM5 hatalmas lelkesedési hullámot váltott ki a vásárlókból, a tanácsadókból és a médiából világszerte. Minden 30 másodpercben valahol a világon valaki vásárol egy Thermomix™ TM5-öst. A 2014-ben elért 920 millió eurós forgalommal a Thermomix™ első ízben vált a legjobban teljesítő Vorwerk divízióvá.

A vásárlók és az értékesítők is megőrülnek az új Thermomix™-ért, amely pozitív visszajelzést kapott számos médiatudósításban és közösségi média poszton. Az új Thermomix elképesztően népszerű Tajvanon, a Cseh Köztársaságban, az Egyesült Királyságban és Írországban, ahogy a disztribútor országokban is.

„Óriási, és minden várakozást felülmúlt az új Thermomix™ iránti kereslet: 9 hónap alatt 34 500 tanácsadónk világszerte egymillió Thermomix™-et értékesített – ami tulajdonképpen a 2016-ra tervezett értékesítési célunk” mondja Dirk Reznik, a Thermomix™ divízió vezérigazgatója. A hatalmas kereslet miatt a szállítás jelenleg néhány hétig is eltarthat. A termelési kapacitás bővítését tervezzük 2016-ban mindkét gyárunkban, hogy évente összesen kétmillió készülék előállítására legyen lehetőség.

A népszerű és sokoldalú tehetség 45 országban kapható. Bármelyik piacot alapul véve láthatjuk, hogy a Thermomix™-et viszik, mint a cukrot. A Vorwerk Magazin a termék 2014. szeptemberi bevezetése óta áttekintette néhány ország fejlődését.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!
Németország

Németországban, ahonnan a legnagyobb forgalmunk származik, az értékesítők száma 2014. szeptember és 2015. június között 8.000-ről 16.000 tanácsadóra nőtt. A forgalom az év első hónapjaiban 70%-kal volt magasabb az előző évhez képest. Ez a szenzációs eredmény a Thermomix™ körüli embereknek köszönhető – mérnökök, gyártómunkások, értékesítők, marketinggel és az értékesítés utáni szolgáltatással foglalkozók, akik kéz a kézben fáradhatatlanul dolgoztak, tekintetüket ugyanarra a célra szegezve” mondja Andreas Friesch, értékesítési igazgató, Thermomix™ Németország. Ez egy különleges kihívás volt, a Thermomix™ csapat pedig felnőtt a feladathoz, és a legjobbat hozta ki belőle”.

A siker visszatükröződött az országos német napilapok és hetilapok reakcióiban is: a Süddeutche Zeitung címlapon hirdette a harmadik oldalon szereplő cikket a következő szavakkal „Gazdasági csoda”: „a Vorwerk Wuppertalban durván az, mint az Apple Kaliforniában. Mindazonáltal a német gazdasági csoda története elmeséli, hogy ez a régen alapított vállalat, hogy pozícionálja újra magát jelenleg, hogy egy Szilíciumvölgyre érdemes szervezetté váljon.” A pillanat készüléke” lelkesedik a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung egy egész oldalas cikkben, amely így folytatódik: „a ketyere Wuppertalból tiszta korszellem”

Franciaország

A TM5 bevezetése óriási érdeklődést váltott ki a médiából, amely több mint 110 riportot publikálva legalább 4 millió olvasót ért el. Egy nagyobb TV show-t szenteltek a Thermomix™ történetének, felkeltve a további figyelmet a termék iránt. Az irányított főzési funkció ez idáig több, mint 200.000 vásárlót nyert meg, 24 %-kal növelve a készülék értékesítési forgalmát. Az értékesítési csapat 3500 tanácsadóval 8000 főre emelkedett. „A termékbevezetés mindig fontos esemény az értékesítési szervezetünk történetében” mondja Bertrand Lengaigne, értékesítési igazgató, Thermomix™ Franciaország.

Olaszország

Olaszországban is – ahol Bimby-ként ismerik – bestseller. Az elmúlt tíz hónapban a forgalom 14%-kal, az értékesítők száma 20%-kal nőtt. „Az új Thermomix™ a legjobb tradíció és a jövő kombinációja. Mindig megtartunk egy elemet a legjobb tradícióból. A jövőnk pedig még fantasztikusabb lesz, mint amilyen korábban volt. Nincs kétségem afelől, hogy a növekedés tovább folytatódik, és még sikeresebbek leszünk”, mondja Francesco Marcese, értékesítési igazgató, Vorwerk Contempora, felidézve a TM5 értékesítési eredményeit. 2015. májusban az olasz Bimby értékesítési szervezet 38. születésnapját egy egész oldalas cikkel ünnepelte az olasz Corriere della Sera napilapban. A vásárlók Olaszországban is elégedettek az új készülékkel, amelyet számtalan pozitív hangvételű poszttal fejeznek ki a Bimby online közösségén belül.

Spanyolország

A Thermomix™ fontos háztartási készülék a spanyol konyhákban. 2014. szeptember óta, az újonnan toborzottak száma 40%-kal növekedett, az aktív tanácsadók száma pedig 26%-kal. „Digitális szolgáltatásainkkal rengeteg új lehetőséget kínálunk a vásárlóinknak” magyarázza Ignacio Fernandez-Simal, értékesítési igazgató, Thermomix™ Spanyolország. A spanyol El Mundo napilap Best of Ariadna Díjában a TM5 nyerte el a legjobb háztartási készülék címet.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!
Mexikó

A TM5 tökéletesen illik a mexikói főzési stílushoz. A mexikói értékesítési szervezet egy sor eredeti mexikói receptet kínál, és továbbképzi a tanácsadóit, akiknek a száma megduplázódott. „Kiváló szolgáltatást nyújtunk a vásárlóinknak, szuper, a Thermomix™-ben egyszerűen elkészíthető receptekkel kiegészítve” mondja Teresa Machado, értékesítési igazgató, Thermomix™, Mexikó.

Portugália

A portugál értékesítési szervezet több mint 800 tanácsadóra növekedett. Az 1467 tanácsadó és team leader átlagosan 3600 Bimby-t értékesített havonta – mert Portugáliában is „Bimby” néven fut a Thermomix™. Ez a siker visszatükrözi azt a rengeteg erőfeszítést, amelyet az értékesítési csapat tett a vállalat nevében” mondja Isabel Padinha, portugál értékesítési igazgató. 2014-ben a Bimby márkát Portugália Superbrandjének választották, immáron ötödik alkalommal. Az üzembe helyezési szolgáltatás kulcs eleme a TM5 sikerének Portugáliában: a tanácsadó személyesen viszi el a Bimby-t a vásárlónak, megmutatja, hogyan működik a készülék, és elmagyarázza a digitális szolgáltatásokat, mint amilyen például a recept portál.

Lengyelország

A lengyel értékesítési szervezet jó 25 százaléknyi forgalomnövekedést, a tanácsadók számát tekintve pedig 21% növekedést realizált. „Látjuk a növekvő márka tudatosságot a vásárlóinknál, bloggereknél, és séfeknél. A készülék egyedülálló, és ez garantálja a vásárlók rendületlen érdeklődését”, mondja Wojcieh Cmikiewicz, a Thermomix™ lengyelországi értékesítési szervezetének igazgatója.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!
Ausztria

Az osztrák értékesítési csapat 138%-kal, 451 tanácsadóra növekedett. Az „Új kor – az ételkészítők Porsche-ja” Rolling Pin magazin cikkében Walter Triebl, 25 éves kreatív séf és a „Junge Wilde” nemzetközi főzőverseny 2014. évi győztese így dicséri a Thermomix™-et: „Nem tudom, hogy akarnék-e többé főzni, ha tudnám, hogy e nélkül a készülék nélkül kellene tennem”. Az értékesítési csapat lelkesedése, az egészséges és regionális ételek elkészítése, valamint a TM5 digitális szolgáltatásai mind felkeltik a vásárlóink kíváncsiságát” jelenti Armin Schwerdtner, értékesítési igazgató, Thermomix™ Ausztria.

Kína

A kínai Thermomix™ értékesítési szervezet a TM5-öst úgynevezett „második-hullámú országként” vezette be. Azóta a vállalat 75 teljes munkaidős tanácsadója több mint 1000 TM5-öst értékesített. A kínai fogyasztókat nagyon érdekli az innovatív technológia amin „Made in Germany” felirat van, amely híres a minőségéről, magyarázza Frederik Lundqvist, a kínai Themomix™ operáció értékesítési igazgatója.

„Az új irányított főzési funkció különösképpen, csakúgy, mint a Thermomix™ digitális világa a recept portállal és a recept chippel nagy benyomást tesz a TM5 vásárlókra” mondja Dirk Reznik, összefoglalva. „A Thermomix™-szel bárki lehet top séf.”

Leave a comment