Blog | Vorwerk Thermomix (Minikonyha) | A Thermomix magyarországi hivatalos oldala

Blog

“Digitális Bajnok” díjat nyert a Vorwerk

A „Digitalizálók” különdíj kategóriában a Digital Champions Award minden évben egy különleges személyt díjaz. Idén ezt a díjat Dr. Jörg Mittelsten Scheid, a Vorwerk korábbi ügyvezetője, ma a Felügyelő Bizottság Tiszteletbeli Elnöke nyerte. Ezúton is szívből gratulálunk!

Dr. Jörg Mittelsten Scheid a jogi pályát feladva a nagybátyja kérésére csatlakozott a Vorwerkhez 1966-ban.

A családi vállalkozást irányítva mindig gondoskodott annak folyamatos megújulásáról.  A legjobb példa erre a mára kultikussá vált Thermomix konyhai készülék.  A Vorwerk receptje pedig nem más, mint: egy már létező analóg készülék digitalizálása, az azt támogató digitális platform kialakításával együtt.

Míg a 80-as években a Thermomixet szakácskönyvek tették teljessé, ma a receptek megjeleníthetők a készülék kijelzőjén egy olyan applikációval, amellyel a szükséges hozzávalók bevásárló listája is könnyedén kezelhető.

Tudjon meg többet Dr. Jörg Mittelsten Scheid-ről, a Digitális Bajnokok 2017 díjról, és olvassa el a Digital Mittelstand írását (német nyelvű).

https://digitaler-mittelstand.de/trends/ratgeber/herr-des-digitalen-zauberkessels-39249

A digitális konyhai készülék nagymestere

A Vorwerk háztartási készülékeinek találkozása a digitális korral. Dr. Jörg Mittelsten Scheid a „2017 Digitális Bajnokok” elismerés különdíjasa.

A mélyhűtött pizza és a sült krumpli is a digitalizáció áldozatává válhat egyszer. Legalábbis, ha a Thermomix robbanásszerű elterjedése folytatódik. Ugyanis, a friss hozzávalók elkészítése nem igényel több időt, mint egy készétel felmelegítése a sütőben. A multikfunkciós konyhagépnek régóta kultusza van, mára pedig egy iPhone-hoz hasonlatos eszközzé alakult át. A robotgép – amely iránt manapság óriási a kereslet – analóg gyökerei a 70-es évekig nyúlnak vissza. Az új digitális technológiáknak köszönhetően a keverőedény a késsel és a 12 funkcióval az aprítástól, a mérésen és turmixoláson át, a köretek párolásáig egy recept chippel vezérelt mágikus üstté vált. „Az új digitális Thermomix-szel a Vorwerk eleget tesz a korszellemnek” dicséri Jörg Funder a handelsblatti Worms Egyetem Alkalmazott Tudományok tanszékének professzora, „a kényelem egyre fontosabbá válik. Manapság a főzés legyen egészséges, ízletes és mindenekelőtt egyszerű”.

„Digitalizálók” példakép

A hosszú távú fenntartható fejlődés az, amivel Dr. Jörg Mittelsten Scheid, a wuppertali Vorwerk családi vállalat régi vezetőjeként elnyerte a Digitális Bajnokok díj zsűrijének a tetszését. Ma a vállalat igazgatótanácsának tiszteletbeli elnöke, aki 81 évesen nem nevezhető a digitális kor gyermekének, a „Digitalizálók” különdíj nyertese. A díjat a Telekom és Wirtschafts Woche hozta létre a telekommunikációs vállalat berlini központjában.

„A német középosztály sokkal nyitottabb a digitalizációra, mint gondolnánk”, mondta Hagen Rickmann a Telekom Deutschland vezérigazgatója számos az üzleti-, politikai-, és tudományos élet területéről érkezett prominens vendég előtt. „De a vállalatok számára sokkal könnyebb az átalakulás, ha pozitív példákon keresztül megértik, hogyan lehet sikeresen megragadni a változást”

Középpontban az ügyfelek

A Vorwerk – amelynek fő tevékenysége még mindig a háztartási és konyhai berendezések forgalmazása – átalakulása évek óta nagyon következetesen zajlik. A Kobold porszívó szintén létezik robot változatban – így a Vorwerk termékek nagy része mára rendelkezik digitális interfész-szel. A Thermomix esetében a Vorwerk továbbra is aktív a digitalizáció tekintetében: a Vorwerk teszt konyhái rendszeresen fejlesztenek új recepteket, amelyek a készülékben tárolhatóak. Az „irányított főzés” funkció használatával, az idő és a hőfok automatikusan beállításra kerül minden egyes lépés során. Az applikációval pedig a bevásárló lista megjeleníthető a mobiltelefonon. A jövőbeni kilátások? Örömteliek, mert homályosak, ami azt jelentheti, hogy hamarosan a Thermomix összeköttetésben lesz a hűtővel és más háztartási készülékkel és távolról irányítható majd. Megkímélve a modern szakácsokat, és még több időt és energiát megspórolva a számukra.

A digitalizáció az út, nem a cél

A digitalizáció Mittelsten Scheid szerint soha nem a cél, hanem csak az odavezető út. „Az igazi cél az innováció” És mivel az ügyfél van a középpontban, a Vorwerk 80 év után megváltoztatta a direkt értékesítés lényegét. 2011 óta a vállalat a többcsatornás értékesítési stratégiát követ, az üzletekben, a közvetlen értékesítés során, és az online csatornákon.

Ez a nyitottság az újdonságok iránt még Wladimir Klitschko moderátort is lenyűgözte. Nagy benyomást tett rá a győztes „fiatalos szelleme, fegyelme és tapasztalata”.  Dr. Jörg Mittelstenscheid mindig szem előtt tartotta az emberi tényezőt és vállalkozó szellem volt a „kitartásával, gyorsaságával, koncentrációjával és koordinációjával”. „De a legfontosabb: hogy családi vállalkozásként felismerjük, hogy a munkavállalóink a legjobb és legfontosabb társaink”

A digitalizáció szívügye Mittelsten Scheid-nek a Vorwerken túl is. Ezért az elismert nemzetközi jogász tünteti ki a Wuppertal-i Egyetem „Digitális Átalakulás Technológiái és Menedzsmentje tanszék alapító professzorát.

 

A Thermomix™ TM5 a TV2 új showjában!

Friss hír! A TV2-n nemrég indult az “Év Háziasszonya” című show, melynek celeb versenyzői szakács tudományukat hétről hétre a Thermomix TM5-össel fogják bemutatni. Rövid bevezető videó  Kovács Lázárral, a show műsorvezetőjével a Fem3 Cafén! Lázár Chef gluténmentes húsgombócot készített csirkéből, köretként pedig egy egészséges zöldborsókrémet burgonyakörettel, mindezeket a TM5-össel!

Olvassa tovább

Dübörög a Thermomix™ TM5 értékesítése világszerte

A Thermomix™ TM5 hatalmas lelkesedési hullámot váltott ki a vásárlókból, a tanácsadókból és a médiából világszerte. Minden 30 másodpercben valahol a világon valaki vásárol egy Thermomix™ TM5-öst. A 2014-ben elért 920 millió eurós forgalommal a Thermomix™ első ízben vált a legjobban teljesítő Vorwerk divízióvá.

A vásárlók és az értékesítők is megőrülnek az új Thermomix™-ért, amely pozitív visszajelzést kapott számos médiatudósításban és közösségi média poszton. Az új Thermomix elképesztően népszerű Tajvanon, a Cseh Köztársaságban, az Egyesült Királyságban és Írországban, ahogy a disztribútor országokban is.

„Óriási, és minden várakozást felülmúlt az új Thermomix™ iránti kereslet: 9 hónap alatt 34 500 tanácsadónk világszerte egymillió Thermomix™-et értékesített – ami tulajdonképpen a 2016-ra tervezett értékesítési célunk” mondja Dirk Reznik, a Thermomix™ divízió vezérigazgatója. A hatalmas kereslet miatt a szállítás jelenleg néhány hétig is eltarthat. A termelési kapacitás bővítését tervezzük 2016-ban mindkét gyárunkban, hogy évente összesen kétmillió készülék előállítására legyen lehetőség.

A népszerű és sokoldalú tehetség 45 országban kapható. Bármelyik piacot alapul véve láthatjuk, hogy a Thermomix™-et viszik, mint a cukrot. A Vorwerk Magazin a termék 2014. szeptemberi bevezetése óta áttekintette néhány ország fejlődését.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!

Németország

Németországban, ahonnan a legnagyobb forgalmunk származik, az értékesítők száma 2014. szeptember és 2015. június között 8.000-ről 16.000 tanácsadóra nőtt. A forgalom az év első hónapjaiban 70%-kal volt magasabb az előző évhez képest. Ez a szenzációs eredmény a Thermomix™ körüli embereknek köszönhető – mérnökök, gyártómunkások, értékesítők, marketinggel és az értékesítés utáni szolgáltatással foglalkozók, akik kéz a kézben fáradhatatlanul dolgoztak, tekintetüket ugyanarra a célra szegezve” mondja Andreas Friesch, értékesítési igazgató, Thermomix™ Németország. Ez egy különleges kihívás volt, a Thermomix™ csapat pedig felnőtt a feladathoz, és a legjobbat hozta ki belőle”.

A siker visszatükröződött az országos német napilapok és hetilapok reakcióiban is: a Süddeutche Zeitung címlapon hirdette a harmadik oldalon szereplő cikket a következő szavakkal „Gazdasági csoda”: „a Vorwerk Wuppertalban durván az, mint az Apple Kaliforniában. Mindazonáltal a német gazdasági csoda története elmeséli, hogy ez a régen alapított vállalat, hogy pozícionálja újra magát jelenleg, hogy egy Szilíciumvölgyre érdemes szervezetté váljon.” A pillanat készüléke” lelkesedik a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung egy egész oldalas cikkben, amely így folytatódik: „a ketyere Wuppertalból tiszta korszellem”

Franciaország

A TM5 bevezetése óriási érdeklődést váltott ki a médiából, amely több mint 110 riportot publikálva legalább 4 millió olvasót ért el. Egy nagyobb TV show-t szenteltek a Thermomix™ történetének, felkeltve a további figyelmet a termék iránt. Az irányított főzési funkció ez idáig több, mint 200.000 vásárlót nyert meg, 24 %-kal növelve a készülék értékesítési forgalmát. Az értékesítési csapat 3500 tanácsadóval 8000 főre emelkedett. „A termékbevezetés mindig fontos esemény az értékesítési szervezetünk történetében” mondja Bertrand Lengaigne, értékesítési igazgató, Thermomix™ Franciaország.

Olaszország

Olaszországban is – ahol Bimby-ként ismerik – bestseller. Az elmúlt tíz hónapban a forgalom 14%-kal, az értékesítők száma 20%-kal nőtt. „Az új Thermomix™ a legjobb tradíció és a jövő kombinációja. Mindig megtartunk egy elemet a legjobb tradícióból. A jövőnk pedig még fantasztikusabb lesz, mint amilyen korábban volt. Nincs kétségem afelől, hogy a növekedés tovább folytatódik, és még sikeresebbek leszünk”, mondja Francesco Marcese, értékesítési igazgató, Vorwerk Contempora, felidézve a TM5 értékesítési eredményeit. 2015. májusban az olasz Bimby értékesítési szervezet 38. születésnapját egy egész oldalas cikkel ünnepelte az olasz Corriere della Sera napilapban. A vásárlók Olaszországban is elégedettek az új készülékkel, amelyet számtalan pozitív hangvételű poszttal fejeznek ki a Bimby online közösségén belül.

Spanyolország

A Thermomix™ fontos háztartási készülék a spanyol konyhákban. 2014. szeptember óta, az újonnan toborzottak száma 40%-kal növekedett, az aktív tanácsadók száma pedig 26%-kal. „Digitális szolgáltatásainkkal rengeteg új lehetőséget kínálunk a vásárlóinknak” magyarázza Ignacio Fernandez-Simal, értékesítési igazgató, Thermomix™ Spanyolország. A spanyol El Mundo napilap Best of Ariadna Díjában a TM5 nyerte el a legjobb háztartási készülék címet.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!

Mexikó

A TM5 tökéletesen illik a mexikói főzési stílushoz. A mexikói értékesítési szervezet egy sor eredeti mexikói receptet kínál, és továbbképzi a tanácsadóit, akiknek a száma megduplázódott. „Kiváló szolgáltatást nyújtunk a vásárlóinknak, szuper, a Thermomix™-ben egyszerűen elkészíthető receptekkel kiegészítve” mondja Teresa Machado, értékesítési igazgató, Thermomix™, Mexikó.

Portugália

A portugál értékesítési szervezet több mint 800 tanácsadóra növekedett. Az 1467 tanácsadó és team leader átlagosan 3600 Bimby-t értékesített havonta – mert Portugáliában is „Bimby” néven fut a Thermomix™. Ez a siker visszatükrözi azt a rengeteg erőfeszítést, amelyet az értékesítési csapat tett a vállalat nevében” mondja Isabel Padinha, portugál értékesítési igazgató. 2014-ben a Bimby márkát Portugália Superbrandjének választották, immáron ötödik alkalommal. Az üzembe helyezési szolgáltatás kulcs eleme a TM5 sikerének Portugáliában: a tanácsadó személyesen viszi el a Bimby-t a vásárlónak, megmutatja, hogyan működik a készülék, és elmagyarázza a digitális szolgáltatásokat, mint amilyen például a recept portál.

Lengyelország

A lengyel értékesítési szervezet jó 25 százaléknyi forgalomnövekedést, a tanácsadók számát tekintve pedig 21% növekedést realizált. „Látjuk a növekvő márka tudatosságot a vásárlóinknál, bloggereknél, és séfeknél. A készülék egyedülálló, és ez garantálja a vásárlók rendületlen érdeklődését”, mondja Wojcieh Cmikiewicz, a Thermomix™ lengyelországi értékesítési szervezetének igazgatója.

Tudjon meg többet a világsikert elérő Thermomix TM5-ösről! Kattintson ide!

Ausztria

Az osztrák értékesítési csapat 138%-kal, 451 tanácsadóra növekedett. Az „Új kor – az ételkészítők Porsche-ja” Rolling Pin magazin cikkében Walter Triebl, 25 éves kreatív séf és a „Junge Wilde” nemzetközi főzőverseny 2014. évi győztese így dicséri a Thermomix™-et: „Nem tudom, hogy akarnék-e többé főzni, ha tudnám, hogy e nélkül a készülék nélkül kellene tennem”. Az értékesítési csapat lelkesedése, az egészséges és regionális ételek elkészítése, valamint a TM5 digitális szolgáltatásai mind felkeltik a vásárlóink kíváncsiságát” jelenti Armin Schwerdtner, értékesítési igazgató, Thermomix™ Ausztria.

Kína

A kínai Thermomix™ értékesítési szervezet a TM5-öst úgynevezett „második-hullámú országként” vezette be. Azóta a vállalat 75 teljes munkaidős tanácsadója több mint 1000 TM5-öst értékesített. A kínai fogyasztókat nagyon érdekli az innovatív technológia amin „Made in Germany” felirat van, amely híres a minőségéről, magyarázza Frederik Lundqvist, a kínai Themomix™ operáció értékesítési igazgatója.

„Az új irányított főzési funkció különösképpen, csakúgy, mint a Thermomix™ digitális világa a recept portállal és a recept chippel nagy benyomást tesz a TM5 vásárlókra” mondja Dirk Reznik, összefoglalva. „A Thermomix™-szel bárki lehet top séf.”

Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube

Ez a weboldal sütiket (cookie) használ. A weboldal használatához kérjük, engedélyezze ezt az OK gombra kattintással. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close